Wednesday 22 October 2008

RAHSIA...



Rahsia itu hanya milik Dia,

Aku…

Aku x mampu untuk mencari maksudnya yg terselindung

Dia telah menjawab tanyaku,

Aku menikmati cinta itu hari ini,

Tapi kemudiannya,

Aku terus bertanya lagi…

Kemana dapat ku bawa ia pergi?

Lantas hati kecil ini bersuara,

‘mengapa ditanya?’

Dia maha mengetahui…

Apa yang ada dihatimu

Dan apa yang kau kecapi

Aku kasihkan dia,

Aku cintakan Dia…

Lalu sayang di hati ini terapung2 mencari hala

Segenap cinta di hati ini,

Menuntut air mataku

Pada saban detik …

ku mimpikan masa depan...

Tuhan…

Aku sayang dia..

Tapi aku juga tidak mahu jauh dari kasih sayangMu

Tamakkah aku?

Ada cinta yang x mungkin dikecapi

Biar sekuat mana kita impikan

Jangan persoalkan kenapa perasaan itu hadir

Kerana..

Rahsia disebaliknya hanya milik Yang Satu

Aku mengerti…

Kasih,sayang dan cinta itu milik Dia

Biar hati ingin memiliki

‘Ia mungkin bukan buat kamu…'

1 comment:

momo+nini said...

tentang cinta.. aku tak begitu reti berkomentar..huwa..!!